Tuesday, March 25, 2014

First time



       *Pegang mic* "Test test, 1 2 three" Assalamualaikom, korang korang. Diam tau. Ni bukan owner *tutup mulut* Ni ucop lah, alaaaa. Ada sekali budak debab ni cerita pasal den ni haaa. Kawww ;) Well, i know tak ramai baca blog ni. That why i come for. Okay, sementara ada masa ni kan. Kita dajal dulu blog dia ni *keluar spanar, playa, hammer, kuali* Ehh? -_-" Asal kuali korang ni. Hahaha *ballet* So, nak buat ape lagi eh? Haa, alang alang meh aku cerita pasal budak debab sakai gendud boroi buncit ni dulu eh. *bukak buku* Let story begin!




        Okay, aku masuk kelas dan mulalah pengembaraan aku di zaman IPT (Institusi Pengajian Tinggi) Aku masuk pra-diploma waktu tu. Kenapa? Saja, hati tergerak nak pegi sana. Even orang cakap habis masa je. Aku tetap dengan pendirian aku. Aku lelaki kan. Mesti ada pendirian yang tetap dan tinggi. Aku mula berkenalan dan ada ramai kawan baru yang aku dapat. Aku pun dah rapat dengan semua. Macam aku boleh rapat gila dengan budak debab ni? Hmm hmm, okay. Macam ni cerita dia. Aku duduk dengan dia, syawa, akim. Sape akim? Syawa? Nanti budak debab ni cerita punya. Nanti korang paham lah. Okay, Akim sorok phone budak ni awwww. Dia relax je mula mula, lepas tu keadaan jadi serious bila dia nangis gegila. Kahkahkah. Aku teringat lagi ayat dia "Aku nak balik RM999" "Jangan main main weyy :'(" "Penat aku beli phone tu. dengan gaji aku kerja" *guling guling* Pernah aku kisah ke debab?! Tak kan?! Hahahaha okay okay. Well, kat situ kami dah buat dia nangis en? Ada trick nak cover semua balik. Tetiba "Happy birthday to you!" Kehkehkeh, kembang budak sakai ni. Serious, muka dia dari muram masam pahit payau jadi senyum manis comel awesome. Aku rasa dia kena kencing manis nanti tak kena potong kaki tapi kena potong mulut. Aku pun belanja lah dia McDonald (McD). Sejak tu aku makin rapat dengan budak sakai ni. Ecehcehceh, ye debab.

        Sampai dah final exam. Lepas habis exam tu kami enjoy ramai ramai satu kelas. Ehem ehem. Nak tau tak. Gamal - Ex Debab. Hahaha, suka suka je aku fitnah. Gamal ni ajak semua keluar lepak or hang kat KL. Tapi niat aku. Aku nak ayat awek aku sekarang ni. So, aku tak fokus kat debab ni. Kesian dia dipencilkan oleh aku. Tapi dia sakai sebab suka buat benda selekeh *tetiba kutuk* Banyak lagi aku kenagan dengan kau ni. Kalau nak tulis rasa panjang and tak sempat nak kemas rumah ni. Nanti aku cerita lagi ehh korang. Bye *waving flag**baling bunga*

To FNH:
"Wey debab. Kau jangan padam entry ni. Kalau kau padam, siap kau *asah parang* kehkehkeh. Dah dah lah tu. Relax kay. Kau kan kuat. jangan nak jadi macam sakai sangat. Ye ye, sakai sakai ni aku sayang ==" Aku tau kau nak cakap ape. Lepas ni jumpa kat kelas A tau. Aku tunggu ni. bye debab, Rindu kau!"








No comments:

Post a Comment