Tuesday, June 24, 2014

Random Story Again

 1..2..3.. test mic . Assalamualaikum and selamat tengahari kepada semua . Hahahaha . Dah macam ape dah , macam nak bagi ucapan je , ingat ape , famous -.- . cehh . membebel pulakk . Okayy , banyak story nie . *padahal 2 je* . *ballet* .
       Haritu kan birthday montel , ucop plan , nak celebrate sama semua . Then kitaorg keluar hari selesa , tup tup , ucop cancel nak pergi , sebab ibu suruh balik rumah . So , kitaorg teruskan jugak laa keluar , even shira mcm sedih sikit , yela , sape tak sentap kauuu , kalau org yg plan tu tak pergi , member baik lagi . Kitaorg keluar pergi TS je , pasto sampai , kitaorg pusing2 , jalan2 , pasto g makan kat The Chicken Rice Shop . Perghhh , sedap laa jugak . Makan sampai kenyang, lauk banyak . Sambil tgah tunggu makanan sampai , and makanan da sampai , kitaorg snap picture . Nanti aku letak kat bawah tuu kayy . 
      Lepas makan , aku jalan dgn jannah , shira nan gmah . Kitaorg berpecah sebab , aku nak cari hadiah utk si montel nie . Aku belikan dia doreamon , sbb dia suka sangat dgn doreamon , dulu time pra dulu , dia siap simpan cerita doreamon dlm phone . alahai comel . hahaha . Lepas da settle semua , kitaorg balik , time kat bilik tu , aku terus bagi and cakap , "Happy birthday" . Dia happy , and aku happy . Then kitaorg sambung snap picture .... *big smile* ... Nah aku bagi gambar ! 





      
        So tu gambar birthday shira . Sambung story , pada 20.5 haritu birthday sorang lagi kawan baik aku yang bernama Nurul Syaidatul Hazwani Binti Abdul Azid . Even dia da tak sambung belajar tmpt sama nan aku , aku masih anggap dia kawan baik aku , dia banyak spend time dgn aku , sbb rumah kitaorg dekat , sayang gila kowt kat dia . Hehehe . Tak sempat lagi nak celebrate nan dia . Nanti ade masa , nak celebrate , tak sabar rasa nya . *ballet* .. Okayy , aku letak gambar dia nie . Tu je laa . byebye . xoxo :D . 


No comments:

Post a Comment